Datos personales

Mi foto
Spain
Un tipo que le da a la vida el toque de humor imprescindible para vivirla.

jueves, 14 de mayo de 2009

El dolor en "Asturianaes"

Per la mañana
de la que vas pal trabayu
per la mañana

ya nun piques a la puerta
si ves abierta la mio ventana

Per la mañana
de la que voy pal trabayu
per la mañana, non

de pasar la nouche en vela
moriu la abuela
llevu rotu el corazon

Al mediodia
de la que sales, amante
al mediodia

que yo tengo de ir al monte
tar en la fonte dela fon fria

Al mediodia
de la que salgo, ¡ay, amante!
al mediodia, non

que de mientres voy andando
ire rezando por la santa
una oracion

Si yo espero y desespero
al sentir tocar les hores

Amante por qué nun vienes
a quitar penes con los amores

Nun me esperes, nun me esperes.
que si me toca llorar
con tenerme nos tus brazos, morena mia
nun me vas a consolar

Amante por qué nun vienes
a quitar penes con los amores.

No hay comentarios: